Friday, April 22, 2016

Aku Kada Perlu Duit, Pokoknya Harus Kekantor Polisi

Takam Maanyan - Butit bakisah kejadian andrau na
Kariwe nien pas kai siruru, harang hare tlpn hengau ngayak pasiar...
ha inun sa na ayak pasiar tulak balalu ni, ile2 ngaliling buntok,
hampe hng mk ponsel akhir ni balalu tarie ayak hengau ku,
Eau ni andrei hanyu hng sapeda aku kai ngisi lagu palus midi pulsa,
Kundruk-kundruk muku hng amau sapeda mtr,,
Puang lawah tarie mobil Avanza warna maintem hng lapeh aku, balalu kaluar upu hngk wuang ni palus takia mitah aku,,

Salang sekitar 15 menit kira ku, balalu kaluar wawei nelang sa ekat wangun segah, sa aneh ni wawei ru hampe puang nutup pintu mobil ru,, lawah jua ya kira2 sekitar 10 menit, mulek wawei ru palus msk ma wuang mobil, udi iru emah aku kaluar wawei ru palus irara'at andri aku...

Eau ni....
Pasti ikam nang ma ambil dompet ku dari dlm mobil ni td”
Ha jawab ku.... kd thu aku, oleh sampai kdd bagarak lalu dari atas motor ni,,
Tenek hajujuen wawei ru nuduh,, pokok'y aku malapor ka polisi atas kejadian ni olh kdd lain orng nang parak mobil ni td,,
Ha eau ku,, silahkan bila memang ada bukti...
Puang lawah hawi sa upu ru, wangun ni darangan wawei ru,, knp mah.. knp mah eau sa upu ru,, dompet mamah hilang pah.. ni pang orng nang parak mobil ni past macuntan dompet mamah td,,, aduh salah mah eau upu ru,, ni dompet mamah di bwa papah td....
Hanye udi iru,, numa here 2 panadarangan laku maaf,,
ekat sangai ku....

Aku manuntut ketuh 2 oleh sdh mencemarkan nama baik ku, pokok'y kita segra kekantor polisi,, hanye wangun ni takut here 2, balalu sa upu ru ngaluar dompet balalu kai narui duit... ni duit 1 jt gsn kita ba damai,,, ha sangai ku lg... aku kd perlu duit,  pokok'y aku keberaratan nama baik ku sdh di cemari,, ha lg upu iru namah duit... ni duit 3 jt gsn kita ba damai, kami minta maaf banar lwn situ, kami mohon urusan sampai di sini ja,, sangai ku lg,, maaf urusan kita kd bisa sampai d'sni ja, pokok'y harus kekantor polisi,,

Lalu masuk upu ru ma wuang mobil, kaluar hanye lg nelang negei duit,, ni eau upu ru lg... duit 10 jt kami sangat-sangat minta ampun maaf lwn situ olh sdh salah menuduh situ yg kd baik....
Pas hengau ku hawi, alap eau ni nun lg na antara haut tarui ulun 10 jt,,
Lg sangai ku... nelang haut mamai ma amau sapida motor,, segra kita sdh berangka kakantor polisi,,, hanye palus tegei upu ru aku,, balalu maharek... mah ambil duit lg dari dlm mobil tu 5 jt gsn manambahi, supaya pas 15 jt,, hanye ru... numa baleng duit 15 jt tarui ulun,, kanam-kanam aku ba pikir,, inun sa sina rajaki atau sa kala awe..???
Sudah ware sa aku ngalap kunu ku,, pas aku nyamut,, sadang herau hengau ku... Yo...Yo...eau ni, hanye emah ku palus amuan, agi tu'u sa aku nganupi k'andrau nien....  
ekat kanam2 balalu ni dy ane ba duit 15 jt...
wkwkwk....mat k'mlm katuluh


2 comments:

Post a Comment

kawe pendapat ni?

Ikuti Blog Kami

Translate

Popular Posts